Voorwaarden

Wij voeren een ander beleid dan de meeste webshops. We willen een retourenstroom voorkomen en een klantvriendelijke en persoonlijke manier aanbieden voor online verkoop waarbij tevredenheid hoog in het vaandel staat. Wij zullen daarom duidelijke informatie filmpjes maken die een duidelijk beeld geven van wat wij aanbieden. Het is belangrijk om deze filmpjes goed te bekijken voor je een bestelling plaatst. Is het filmpje naar wens en ben je overtuigd dat dit jou item is wat je graag zou willen bestellen dan kun je de bestelling met een gerust hart plaatsen, wil je meer informatie dan kun je een Whatsapp sturen of bellen naar 06-21496949, wij helpen je dan verder. Bij twijfel zeggen wij “niet bestellen” dat voorkomt teleurstellingen.

Klik hier voor ons retour beleid.

Bij klachten graag een duidelijke foto sturen via Whatsapp: 06-21496949.

Wasklachten zijn altijd een lastig punt van discussie, wij nemen de klacht echter altijd serieus, we wassen hetzelfde item op dezelfde manier met hetzelfde wasmiddel uit, mocht het dan inderdaad zijn dat wij dezelfde klacht ervaren kan het artikel retour.

Bezorgmomenten
vanaf half Juli verzenden wij op dinsdag en donderdag alle pakketten, zo heeft iedereen alles voor het weekend in huis. Dit is een test gedurende de vakantie periode t.m augustus. Is het zo dat op alle fronten dit beter werkt dan dagelijks verzenden dan blijven wij op deze manier werken, dit is ook beter voor het verkeer en milieu want pakketten kunnen dan met grotere aantallen gesorteerd worden door de pakketdienst die dan minder kilometers maken.
Vanaf half juli gaan wij ook verzenden met BUDBEE, dat is een pakketdienst die efficiƫnter te werk gaat en waar je zelfs via een whatsapp bericht de bezorgauto kunt volgen als ze bij jou in de buurt zijn.

Winkelwagen