Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Verzendkosten zijn gratis bij bestellingen vanaf 75,00!

Retour sturen is bij ons alleen mogelijk indien de items niet gedragen zijn, geen gebruikerssporen of iets van die aard vertonen en met de prijskaartjes eraan gehecht. Voor de retour gestuurde items ontvang je een shop tegoed om te besteden bij een volgende bestelling.
Je kunt je bestelling ook terug brengen naar onze winkel, op die manier kun je kiezen of je geld terug wilt of wilt ruilen. De winkel is nog open t/m 24 december 16:00. Daarna wordt de winkel omgebouwd naar webshop en service shop. De serviceshop is een kleine winkel met sfeer en beleving, de wekelijks nieuwe item’s worden hier gepresenteerd en kunnen gepast worden. Je wordt geholpen door 1 van onze vriendelijke dames. De openingstijden van de serviceshop zijn nog niet definitief bekend maar naar verwachting zal dit dinsdag t/m vrijdag zijn van 13:30 t/m 16:30. Meer info hierover volgt nog.

Waarom een tegoedbon in de webshop en geld terug in de shop?

Wij zijn een persoonlijke webhop en zorgen ervoor dat we van elke outfit een filmpje maken met een goede uitleg zodat iedereen online kan beoordelen of het item wel of niet past, of het je kleur is, welk materiaal het is en wanneer je het wel of juist niet moet bestellen. Bij twijfel zeggen wij “niet bestellen” dit voorkomt een retourenstroom. Het is dankzij de filmpjes ook niet nodig om meerdere maten te bestellen om te passen. Wat we zeggen in de filmpjes klopt 100%. Inmiddels hebben we de ervaring dat dit echt goed werkt. Mochten wij zelf twijfelen of je wellicht iets verkeerd besteld hebt proberen wij ook nog even extra uitleg te geven via videogesprekken, Whatsapp of telefoon. Je mag ons bij twijfel ook bellen, videobellen of Whatsappen. Het nummer dat je daarvoor kunt gebruiken is: 06-21496949.

Waar kan ik mijn pakket retour sturen?

Retour sturen kan binnen 14 dagen en is op eigen kosten, een retour label kost 7,25 en kun je aanvragen via whatsapp: 06-21496949. Vermeld de reden van retour en je bestelnummer bij het pakketje, dit mag een handgeschreven notitie zijn. Met onze QR code is het onze verantwoordelijkheid dat het pakketje veilig bij ons aankomt. Je kunt met de QR code je pakketje afgeven bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt.
Je mag ook zelf je pakketje verzenden met een andere post bezorger als je dat wil. Zorg dat het op het juiste adres terecht komt en niet bij een servicepunt want dan gaat het pakket verloren en dat zou zonde zijn.

Retour sturen vanuit buitenland kan helaas niet met onze eigen QR code, dat kan alleen zelf geregeld worden.

Wij hebben een servicepunt

Tot 24 december 16:00 is de winkel open. Daarna hebben we een servicepunt op het Piet van Thielplein nummer 50 in Beek en Donk. Voor iedereen die dat wil hebben we de mogelijkheid om af te halen en we hebben zelfs een paskamer om ter plaatse te passen en staat er iemand voor je klaar die advies kan geven en meekijken. Thuis passen mag natuurlijk ook. De openigstijden van het servicepunt worden tegen die tijd bekend gemaakt.

Wil je graag contant betalen dan kan dat ook bij ons service punt. Het is dan belangrijk om je bestelling aan ons door te geven via Whatsapp: 06-21496949. Wij hangen de bestelling dan voor je klaar.

Onze winkel is nog open t/m 24 december tot 16:00. Vanaf 25 december gaan we online verder.

Groetjes Nancy, Fleur en Nicole.

Baboux
Piet Van THielplein 50
5741CP Beek en Donk.
Whatsapp/telefoon: 06-21496949

Winkelwagen