Veel gestelde vragen

In dit bericht vind je waarschijnlijk je antwoord op je vraag. Overige Whatsapp berichten worden van maandag t.m vrijdag tussen 10:00 en 16:00 beantwoord.

Je kunt bij ons online bestellen: www.baboux.nl

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Dat ligt eraan, als je een item hebt besteld waar pre-order bij staat met een datum wanneer het bij ons binnen komt dan wordt de hele bestelling verzonden de dag nadat het item weer op voorraad is.
DPD komt in de vakantieperiode minder vaak pakketten ophalen, Budbee komt op dinsdag en vrijdag. Je ontvangt op een gegeven moment een trackcode of een whatsapp wanneer je zending eraan komt. Wij kunnen dat niet voor alle klanten opzoeken omdat er in de vakantieperiode maar 1 persoon aan het werk is die pakketten inpakt om te verzenden. Als het pakket onderweg is hebben we er geen invloed op hoe lang dat duurt.

Heb je voor Budbee als bezorger gekozen?
Als je de Budbee app neemt kun je alles heel makkelijk volgen: https://apps.apple.com/nl/app/budbee/id1484774206

Je hebt een bericht gekregen dat je pakket bezorgd is maar je hebt niets ontvangen? 
Geef via whatsapp je bestelnummer door en wij gaan voor je kijken wat er aan de hand is en indien nodig een melding maken. Het kan zijn dat je pakket vertraagd is, verkeerd bezorgd is, retour komt of naar een servicepunt is gebracht. Wij kunnen meestal zien via Google Maps waar je bestelling is. Controleer zelf alvast of je adresgegevens juist zijn ingevuld. Alles wordt verzekerd verzonden en opgelost. Een melding voor een zoekgeraakt pakket duurt 7 dagen. 

Je hebt een actie code via Facebook?
Die mag je inwisselen bij een nieuwe bestelling, je kunt de code invoeren bij actiecode, niet bij shoptegoed.
Je actiecode van het vakantie tientje werkt niet goed? Dan kun je deze nieuwe code proberen: 12345.

Je hebt een bestelling gedaan en nog geen bevestiging ontvangen?
Als je een item bij je bestelling hebt in pre-order wordt de bestelling later verzonden en krijg je een mailtje daarvan, op het moment dat de bestelling verzonden is dan krijg je een mail met een trackcode om de zending te volgen.
Controleer je spambox, misschien is daar het mailtje terecht gekomen.
Heb je het juiste e-mailadres ingevuld? Het gebeurd namelijk wel eens dat daar een klein foutje in zit en dan komt je mail niet aan.
baboux.nl


Je wilt met iDeal betalen maar dat lukt niet?
Waarschijnlijk ben je dan bij telefoonnummer de landcode vergeten aan te klikken, dan kom je bij iDeal niet verder en dan springt de cursor telkens terug naar telefoonnummer.

Je hebt een verkeerd item ontvangen of er is iets mis met je item?
Stuur een foto van de pakbon en stuur een foto van het kapotte of verkeerde item.  We zorgen dat we zsm het goede of een nieuw item toesturen met een retourlabel om het foute item terug te sturen. 

Wil je iets reserveren?
Reserveren kan door te bestellen op onze webshop en te kiezen voor afhalen, mocht het item niet naar wens zijn dan wordt het bedrag in de webshop winkel weer retour gestort.

Je kunt een item niet terug vinden op onze webshop?
Dan is dit item uitverkocht. Staat er een leverdatum bij en Pre-order dan verwachten het item die datum weer binnen. Je kunt het dan al bestellen, we maken je bestelling al zover klaar dat het alleen nog verzonden hoeft te worden als je item binnen is. Op het moment dat DPD het meeneemt krijg je een bericht om de zending te volgen.

Je hebt iets besteld maar je wilt nog een item toevoegen aan je bestelling?
Plaats dan nog een bestelling en zet achter je achternaam het cijfer 2 en bij opmerkingen dat deze bestelling samen verzonden mag worden met je eerder geplaaste bestelling, het is handig als je daar je bestelnummer dan bij zet. Wij proberen dan de bestelling samen te voegen als dat nog gaat, van de teveel betaalde verzendkosten ontvang je dan een waardebon die kunt inwisselen bij een volgende bestelling.
Je hoeft ons hier dan niet over te appen.

Je wilt iets retour sturen?
De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Als je je pakket via Budbee hebt ontvangen dan kun je een retour aanmelden via de track en trace link die je hebt ontvangen van Budbee, ze komen het pakket dan ophalen of je mag het naar een Budbee servicepunt brengen.

Als je het pakket via DPD hebt ontvangen mag je een whatsapp bericht sturen naar: 06-21496949 (let op een SMS zien wij niet) geef ons je bestelnummer en achternaan door en geef aan welke items retour komen. Je ontvangt dan zsm een retourlabel via de mail.

Na ontvangst van de retour goederen wordt er een waardebon voor je aangemaakt, de retourkosten (6,95 voor Nederland en 8,95 voor Belgie worden verrekend met de retour gestuurde items).

Je hebt een fout in je adresgegevens gemaakt?
Zodra je een mail hebt ontvangen met een track code dat je pakketje onderweg is kun je in dat mailtje een adreswijziging doorgeven.

Je wilt informatie over de maat?
We maken van elk item een filmpje wat we de maat goed uitleggen. Bij twijfel adviseren we om niet te bestellen, dat voorkomt onnodig retour sturen.

Je krijgt ons telefonisch niet te pakken?
Het is dan op dat moment erg druk en dan zijn er geen handen vrij om de telefoon aan te nemen. Wij werken met whatsapp, alleen dan kun je ons bereiken. Als je een vraag via whatsapp hebt gesteld proberen we zsm te antwoorden maar bij extreme drukte lukt dat niet binnen enkele uren. Stuur dan geen nieuwe whatsapp want dan springt je berichtje weer achteraan in de wachtrij waardoor het nog langer duurt voor je antwoord krijgt. In de regel werken wij van maandag t/m vrijdag van 8:30-16:30. Als de berichten dan nog niet zijn beantwoord dan neem ik de Whatsapplijn mee naar huis en ga daar verder indien ik daar de mogelijkheid voor heb.

Lees hier onze retour voorwaarden:
https://www.baboux.nl/terugbetalen_retournering

Openingstijden: 
Op woensdag en Donderdag van 13:30-16:30 en op vrijdag van 10:00-16:30 zijn wij open om te komen snuffelen en passen in onze webshop. 

In de vakantieperiode is de winkel gesloten van 24 juli tot en met 27 augustus, de webshop blijft open.

Adres:
Kanaaldijk 2, Aarle-Rixtel, naast de Aldi. 

Mocht je vraag er toch niet tussen staan stel deze dan via whatsapp. Graag zo duidelijk mogelijk met evt foto’s of artikelnummers erbij.

Groetjes Nancy Vereijken 
Baboux

Winkelwagen